Dmttthemum Kızlar hani bu hastane çıkışlarında göbek bağı rahatsız etmesin diye iç zıbın varya ince kumaşlı kruvaze yaka gibi bağlamalı ondan bende sadece bir tane var diğerleri normal atlet zıbın göbek bağı düşene kadar ondan mı giydiriyoruz başka alayım mı?
Edafmo Dmttthemum bence çok gereksiz. Beli sırtı açılır çocuğun. Ben normal zıbından yanayım, çevremde hep öyle kullandı
HilalEyce Dmttthemum ben iki tane aldım sürekli yaka açık olduğu için hoşuma gitmedi boyu kısa geliyordu çıtçıtlı zıbın kullandım. Omuzlarından genişleyen zıbınlardan
Annecim58 Dmttthemum iç zıbın ben kullandım canim 2tane almıştım kullandım zaten üzerine takım yada tulum giydirirsin 1tane de yetebilir ama alabilir sen 1tane daha al sonra normal çıtçıtlı atlet kullanırsın zaten