Bussseee ben sizin kadarken gittim doktora ama keşke sonra gitseymişim kalbi duyana kadar bebiş olduğuna inanamamıştım çünkü🙈 6haftada gitmek ideal benim fikrimce hem keseyi bebeği belki kalp bile duyarsınız ben kalbi 6+6da duymuştum 😇 sağlıkla gelsin bebeğiniz