Dilan89 2 tane gebelik testi yaptım birinde çıktı birinde çıkmadı 42 gündür adet olmuyorum 2. Çizgide uzun bir çizgi çıktı sonra kayboldu
Ardakumsal Dilan89 bnde aynı durumdayım cnm ilk testim pozitifti sonra dieri negatif cıktı kan da negatif
Yncygt Dilan89 ben bu ay sizin gbi oldum herşeyi ictim olmadı soğanı kabuklari ile kaynatıp ictim aksam ictim sabah söküldü
esmerella37 Dilan89 net cıkması lazım olsaydı cnm ya o kadar gecikmeye diye dusunuyorjm benmde 46 gun gecikmemnin sonunda adet oldjm inşallah sen olmazsn 🥰🥰
Hillalll Ben adetim 6 gün geçmişti , ilk test yaptım anında pozitif sonra birtane daha aldım farklı marka o da pozitif, 3 adet denedim hepsi pozitif, 1 gün sonra birdaha yaptım negatif oldu, sizce neden olabilir
Ardakumsal Hillalll bılmıorm bende anlam Veremedim daha adetime 1 hafta da vardı yaptım bıldıgın pozitifti sonra baska marka yaptım ondada silik fellan çıktı ardından ne kdr test yaptıysam sılıktı sonra kan verdım negatif cıktı adette olmadım hallen
Ardakumsal Hillalll şu sayfada 3 nokta olan yere bas Bıldırımler fellan yazıyor Ya üste resim yükle var ordan
Hillalll Ardakumsal denedim ama hata veriyor anlamadım şöyle söyleyeyim, bilginiz net iki çizgi hemde kalın
Hillalll Ardakumsal bende onu duydum almak istiyorum eşimde de varikosel çıktı amelî yat oldu 4 ay oluyor bu seferde morfoloji 1 olmus
Deryayldzz Ardakumsal bende 25 gündür göremiyorum iki kere kan verdim negatif çıktı bende senin gibiyim canım ne yapacam bilmiyorum 🥺