Benim de ikili temiz çıktı , 3 lümriskli çıktı down send. Doktorum 2 li temizse 3 lü 4 lü kafa karıştırır yaptırma demişti özelde.
Ama ben devlete gidince doktor yaptır dedi bende kabul ettim anlık gelişti. Sonuç riskli çıkınca çok üzüldüm. Özelde ki doktorum ihtimal vermiyorum dedi. Yine de içim içimi yiyo ya 25 . Haftalık olduk . Ftal DNA versem mi diye halen düşünüyorum. Ayrıntılı ultrosonumuz temiz . Kafam karışık. Sıvı aldırmaktan korkuyorum düşük vs olur diye .