GozdeGunduzz ben 22. Haftamdayim bana da yeni verdi vajinal olarak, gundemden öturu sanirim stres yaptigim icin bebişe yansımış biraz :(( doktor müdahale etmis zaten ilacini vermis, extra stres yapmamizin anlami yok, ilaci duzenli kullanip istirahat etmemiz lazim💫 stres hemen bebegimize yansiyor gercekten