zeliscn ben kullanıyorum hem de sizin haftalarınızda başladım şimdi 32. haftadayım hala kullanıyorum ve sonuna kadar da kullanıcam. Multivitamin ama tek başına yeterli değil ayrıca d vitamini (ocean d3k2) ve demir ilacı (bestiron) kullanıyorum. Tahlillerimde magnezyum (newday magnezyum komplex) ve b12 (ocean) eksik çıktığı için onlara da başladım yeni. Demirim de eksikti bundan 2 ay önce, şimdi toparlamış iyi yükselmiş. Gerçekten aksatmamak lazım resmen bütün depolarımızı tüketiyor bebek 😀