HappyMom1234 Bebeğim 3.060 gr nst de sancılarım çok düzenli olduğu için akşam yatışım yapılacak suni sancıyla 7-8 saat içinde açılma olmazsa sezaryen olacağım. Sizce kilosu iyi mi 31haftalıkken ciğer geliştirici de oldum. Küvöz durumu olur mu anneler ?? 🌸
Mello29 HappyMom1234 Masallah iyi tutmussunuz minnosda bu kadar dayanabilmis artik insallah saglıkla gelir küvöze girmez ama siz yine de yazin haber verinn olur mu benzer durumlari yasadim 31.haftada simdi 36 ya geldim
HappyMom1234 Kubrabsyg45 kontrolum vardı bugün nst de öğrendik zaten 31.haftamdan beri çıkıyordu sancı :( yine iyi tuttuk bebişi :)
Kubrabsyg45 HappyMom1234 ay hadi hayırlısı. Bende geçen acilde 3 defa nst girdim sancı çıktı eve geldim.. Şimdi kontrol geldim 36 haftadaym doktor gerek yok nst diyor şaka gibi. Dedim ben girmek istiyorum ya varsa. Çünkü geçende vardı hissetmedim. Zar zor nst girmek için ikna ettim..
HappyMom1234 Mello29 size de maşallah umarım pozitif bir şekilde size haber verebilirim dualarınızı esirgemeyin ❤️
Hallerimvarbenim HappyMom1234 3 gün önce dediğin şeyi yaşadım. 10 saat şiddetli düzenli ağrı çektim açılmam olmadı 37+4 de 3145 gr olarak oğlumu kucağıma aldım. Küveze falan girmedi 3 kilo gayet iyi bir bebek kilosu. Hayırlısı olsun hakkında inşallah ama insan iki kez doğurmuş gibi oluyor söyleyim çok yorucu oluyor normal arkası sezeryan
HappyMom1234 Hallerimvarbenim maşallah size. Benim eğer 7-8saatte açılmam olmazsa direk sezaryen yapılacak
Halimbey HappyMom1234 kilosu onemli değil canım ki haftasına göre güzel bence. Onemli olan ciğerleri inşallah onda da bir şey yoktur sağ salim alırsın koynuna. Görümcem 36. Haftada dogum yaptı ertesi gün bebisiyle eve geldi.
kuzeymomsss HappyMom1234 35 haftalıkken sancılarım ve açılmam vardı. 37+3 haftalıkken doğum yaptım, 35 haftalıkken de ciğer gelişrici yapılmıştı. Çok şükür küveze girmedi
walkimdet HappyMom1234 ben 36 haftalık 2660 gr doğurdum canım ve küveze girmedi ciğer geliştirici de olmamıştık🍭