Mama olmasa aç kalacak bebekler .iyiki formul mamalar var da eskisi gibi pirinç unu vs gibi bebeklere uygun olmayan besinler verilmiyor. Vicdan yapacak bisi yok. Bebeğinizi beslemek için elinizden geleni yapıyorsunuz sonuçta. Aç kalsa daha mı iyi. Meme de alıyormuş işte ne güzel. Üzülecek bisi yok. Mahalle baskısı yapanlar varsa da ne yapayım aç mı kalsın bebek diyin geçin ya da hiç açıklamaya gerek yok, haklısın de geç.