Herkese merhaba 🌸 bende çikolata kisti var adetim hep düzensizdir en son aralık 20-22 gibi oldum adet daha olmadım. Ocak 20 de kan testi yaptm negatif çıktı.
1,5 hafta önce gebelik testi yaptığımda ikinci çizgi silik çıkmıştı. Birkaç gün bekleyip geçen hafta pazartesi günü kan testi verdim beta 151 çıktı. Ama karnım kasıklarım çok ağrıdı. Bir iki gündür ağrım yok. Bugün doktora gittim vajinal muayene etti kese doğru yerde fakat minnacıkk henüz bebek yok içinde dedi. Eğer varsa da 1-2 haftalıktır 1 hafta sonra tekrar gel dedi. Kan ve idrar tahlili istedi verdim şimdi sonuç çıkmış beta 2459 olmuş. Yani 1 hafta da 151’den 2459 a yükselmiş. Bu ikinci gebeliğim ama niyeyse en başından beri içimde kötü bir his var. İlk önce ağrılarımdan dolayı dış gebelik mi acaba dedim bugün doktor kese doğru yerde dedi eyvallah o ihtimal kalktı şimdi de kimyasal gebelik mi boş kese mi acaba diyorum. Evet betam yükselmiş ama ilk gebeliğimde betam binlerdeyken 6 haftalıktım ve direk görmüştük bebişi. Şimdi 2 binlerde ama bebek yok henüz .
Fikirlerinizi tecrübelerinizi merak ediyorum 🙏🏻