29+2 yim 25. Haftadan beri hep sinirda doktorum bolca su ic ve gunde 1 bardak havuc suyu tuket dedi. Bebegin bobreklerinin yavas calismasindan dolayi suda azalma oluyormus havuc suyundaki a vitamini bebegin bobreklerini calistirip daha fazla idrar yapmasini ve suyumuzun artmasini sagliyormus. Doktor bana boyle anlatti havuc suyunu haftada 3-4 kez icmeye calisiyorum ama gunluk 3 lt su tuketmek beni yoruyor icemiyorum bir turlu max. 2 litrede kaliyorum birde kis mevsimi oldugundan dolayi hic icilmiyor.