Songulkosar 15 haftalık gebeyim sol kasık bölgem iki gündür ağrıyor sebebi ne olabilir yaşayan okuduysa bilgi verebilir mi Doktoruma yazdım dönüş bekliyorum endişenlendim
Mervetnl Songulkosar benim hep oldu kasık ağrılarım, doktorum hep normal dedi hatta ben zorla idrar tahlili verdim. Dinlenince geçen ağrıysa korkma der hep doktorum ama geçmeyen ağrılar bizi korkutur der 🌸 Büyümeyle ilgili muhtemelen 🫶🏻
Serpilinumudu Songulkosar merhaba kasık ağrınız geçti mi benimde bugün ara ara şiddetli ağrıyor uzanınca geçiyor merak ettim sizin geçti mi?
Busraakay_26 Bebiş büyüdükçe rahim de ister istemez genişliyor ondan dolayı ağrı olabilir dayanabilecek şekilde ise endişelenme
Songulkosar Bende öyle düşündüm yatağa uzanınca geçiyor kalkınca hareket edince hafif ağrılı oluyor o kadar. İlk gebelik olunca endişeniyor insan çok teşekkür ederim ❤️❤️❤️🌸🌸🌸
Songulkosar Serpilinumudu evet geçti doktorum rahim büyüdüğü için normal ağrılar olduğunu söyledi endişenlenmryin ara ara olacakmış