Kızlar Pursaklar duru tıpta Ayşegül hocaya 16.haftada gittim bana kız bebek bekledigimi söyledi,emin ve netti, bugünde devlet hastanesine rutin kontrole gittim 17+5 günlüğüm, erkeğe benziyor dedi ama emin değilim dedi yanındaki asistana bak işte şu şişlik muhtemelen pipisi kız olsaydı burda şişlik olmazdı filan dedi , sonuçta ozellerdeki ultrason çok farklı devletteki sen.yanilma yoktur dimi ya kafam çok karıştı 😔😔 Ayşegül hocayi bilen bilir tecrübeli meslekte bugün bakanın yaşı genç bir erkekti …