Ben geçen hafta gittim 32. Hafta, bana barkod verdi doktor önce nst ye gir sonra ultrasona gireceksin dedi. Sizin hafta benimkinden çok ileri değişik. Bu dediğim de devlet hastanesi ama genç ve fazla hastası olmayan bir doktor tercih ettim o yüzden vakit ayırıp bakıyor bana . Daha önce profesörü gidiyorduk o 2 3 dakika ayırmıyorum o yüzden özel doktora da ayrı gidiyordum. Önemli olan Hastane değil doktor yani