Kızlar riskli gebeliğim var hipertansiyon ve pıhtılaşma var sürekli enox iğne ve coroaspirin kullanıyorum. 18 haftama girdim Perşembe günü randevum vardı herşey yolunda dedi doktorum ama bundan önce 28 haftalık bir ölü doğumum oldu. Şimdi 18 hafta 3 günlük hamileyim ve ara ara karnımın alt kısmı taş gibi oluyor acaba normal mi bilmiyorum korkuyorum da