Adyokisimsiz Bi kaç seferdir böyle derin nefes alınca hani karnı şişiyor ya insanın sanki karnımın içi yirtiliyor gibi hissediyorum çok acı veriyor neden olabilir 15 haftalık oldum
Mervetnl Adyokisimsiz genişlediği için olabilir belki, bende 2 hafta nerdeyse yaşadım dokunamıyordum bile meğerse bebiş büyüyormuş ve geriliyormuş o yüzden olmuş 😌
Udu_ Adyokisimsiz rahim genişlemesinden oluyomuş bende o haftalarda karnimin ici parcalaniyo gibi hissediyodum acilen doktorumuza bile gitmistik normal diyip aciklamisti