Gul11 Kızlar 38+4 çatı muyanesi oldum. 2 haftadır stres boşuna yapmışım. Ne olduğunu anlamadan kalkabilirsin anneciğim dedi doktor 😂🤣 dedim türk milleti olarak abartmadı gerçekten çok seviyorz😂 çatı muyanesi olacakları korkutmamak lazım . Rahat olun . Doktora kendinizi bırakın 🤗
Gurseda Gul11 ne guzell sevindim sizin adiniza bende keske o eli hissedince kendimi sikmasam istemsizce oluyor malesef
Kbrmrt Gul11 Canım bende dün oldum. Hiç canım acımadı. Lekelenmemde olmadı. Biz türk milleti gerçekten çok eğlenceliyiz. Pireyi deve yapmada üstümüze yok 😛
Elaylama Gul11 vallahi ben de geçen gün oldum 27'deyim mecburen oldum. Tabi biraz insan garip hissediyo ama bahsedildiği gibi vovovovo öldüm dirildimlik bi şey değil. Millet abartmayı seviyor allah onları bildiği gibi yapsıın. İnsanlara kabus gördürüyorlar
Minnakelifim Benim korktugum sey catı muayenesiydi gercekten cok abartiyorlar ve insani korkutuyorlar