tazeanne_20 Kızlar lazere gitmiştim,sonuçlanmıştı da. Şimdi hamilelikte birlikte çıkmaya başlayan, seyrek de olsa kıllarım var. Ne önerirsiniz?
tubiii11 tazeanne_20 tekrardan lazere devam edeceksen jilet öneriyorlar ama lazer senasların bittiyse çıkanları agdayla alabilirsin
Isik22 tazeanne_20 ağdayla almanı öneririm bende aynı şekildeyim, jilette çabucak çıktığı için çok rahatsız edici oluyor ağdada daha uzun süre çıkmıyor rahat yani
Isik22 tazeanne_20 tüy dökücünün içindeki kimyasallardan dolayı hamilelikte doktorlar kullanmayın diyor
Aysun888 Tgcgkhn Ben de trendyolda bakdım bıkını bolgesı ıcın epılasyon aletı varmiş sipariş edeceğım
Tgcgkhn tazeanne_20 sonrada kullanabileceğin birşey olsun diye dedim ben kendime normalde bakmadan alıyorum 🤭
Tgcgkhn Aysun888 bence evet suda olunca acısız da oluyor tavsiye ederim bendeki eski 10 yılı vardır yenisini alma ihtiyacı hissetmedim hala mükemmel 🤩
Yarenylmz tazeanne_20 ben de lazerliyim ama çıkıyo jiletle devam etmemi söylediler hiç de gürleşme olmadı ayda bir jilet yeterli oluyo