Beyza55- Kızlar doğumdan kaç ay sonra çalışmaya başladınız? Bu süreçte özel sektörde ki iş yeriniz herhangi bir sıkıntı çıkardı mı
femme Beyza55- dogum ıznım mayıs sonunda baslıyor o zaman 4 aylı kraporu alıcam o bıttıkden sonra da devam etmem ısszlık maası alırım . bebek bıraz ele avuca gelınce iş arıyıcam. böyle dusuuyorum suanda calısıyorum allah buyuktur :)
Beyza55- femme ben biraz çekiniyorum sorun yapmalarından muhasebede tek çalışanım o yüzden baya gerildim
femme Beyza55- bende muhasebedeyım :) tek calısıyorum :) cok sorun ederlerse uzaktan home ofıs calısın . kabul etmezlermı
Beyza55- femme teklif edeceğim açıkçası bilerek çıkmak istemiyorum sigorta parasını da alabilmek için
femme Beyza55- rapor aldıktan sonra soyleyecegim. O zaman cikartabilme gibi bi durumu olmayacagi için.