36+0 da suyum geldi biraz acile gittim yatışa aldı 12 saat bekledik açılma olur diye ama olmadı suni sancı takıldı 3 tane ama hiç sancı hissetmedim nstde düzenli dogum sancıları çıktı ama ben hiç hissetmedim hatta yatarken uyuyordum nstde sebebi vajinadaki hücreler suni sancıyı algılamamış açılmam 1 cm bile olmadı hamileligim boyunca hep sancı çektim erken dogum olur dediler yaşamaz dediler dogum zamanındada hiç sancım olmadı sezeryana alındım hiç korkulcak bişey degil belden uyuşturuldum çok korkuyordum hatta hissediyormuyum deneyip öyle başlyalım dedim sürekli ama hemşireye en son bunu dedigimde neredeyse bitti ameliyatın birazdan dogcak dedi sezeryanla bile zor çıktı karın kaslarım çok sertmiş ve güçlüymüş bebekte kendini ittirmedigi için iki kişi birden bastırmaya başladı o yüzdem nefes alamadım canım acıdı onun dışımda hissetmiyorsun bebegim şuanda küvezde saglıgı iyi hiçbir sorunu yok ama nefes almakta zorlanıyor dışardayken o yüzden küvezde hava veriyorlar akciğer gelişimi falan tammış gözlem için burda dedi bugün 4. Gün ne zaman çıkar küvezden bilen varmı