EbruSmrts Merhaba arkadaşlar bebek kanala girmese bile su geldikten sonra,rahim açılmaya başladıktan sonra yada suni sancı verildikten sonra kanala girer mi doğum olur mu yoksa doğumun başlaması için illa kendisinin kanala girmesini mi beklemek lazım
2aslan_annesi07 EbruSmrts sancı anında rahim kasiliyor bebek aşağı itiliyor o yüzden genelde kanala giriyor tabii yan durmuyorsa :)
EbruSmrts 2aslan_annesi07 yani kanala girmemiş olsa bile suni sancı verildiğinde kanala giriyor öyle değil mi
EbruSmrts zehracal doğum yaklaştığı zaman kanala giriyor ilk gebelikte daha erken kanala girdiğini ama sonraki gebeliklerde doğumdan 2-3 gün önce kanala girdiğini duymuştum