dmtturan Evet var ama doktor gerekli olunca kontrole gel diyor ben henüz 1 kere gittim kontrole.. ayda 1 muayene ye gidiyorum sadece. Acil ağrı, kanama vs. Olmadıkça gitmenin anlamı yok bence.. Bende hep öyle giderim diyodum boşa gitmesin diye paket aldığım halde gitmiyorum.. ayda 1 gidince vakit daha hızlı geçiyor gibi geliyor bana bide hep daha fazla büyümüş oluyor daha iyi görünüyor 😊