Sellmaseellma 33 haftamdayım kızlar cumartesi bebek pek hareket etmiyo diye doktora gitim baktı iyi dedi uyuyomuş bişey yok dedi nst ye de bağlamadı dünden beri bebek hareket ediyor ama çoğunlukla karnım sertleşiyor heralde büyüdüğü alanı kalmadığı için sertleşiyor sanırım şuan da da böyle adet olcakmışım hissi var onun gibi kasıklarımda hafiften ağrı var normalmi bu zırt pırt doktoru aramakta istemiyorum
Edafmo Sellmaseellma ağrı gittikçe artmıyorsa bir problem yoltur diye düşünüyorum canım. Bi duşa gir çok dinlen bak bakalım aşrı devam ediyor mu? Eğer ediyorsa yalancı sancı olmayabilir. Bir de günde 7den fazla sertleşme toplanma yapmıyorsa da bir problem yok demişti doktorum.
Sellmaseellma Edafmo şuan gittikçe artmıyo daha yataktan bile kalkmadım başladı ağrı girmeye anlamadım duşun etkisi olurmu hafifletirmi ki girsem tekim de evde daha da tetiklemez inşallah gün içi toplanmasını saymadım ama dün tahminimce 5 6 defa toplandı özellikle ayaktayken toplanıp sertleşiyor
Edafmo Sellmaseellma benşm yalancı sancılarım duşa girip çıktığımda hafifliyordu çoğu zaman bitiyordu hatta canım. Gerçek sancılarımda geçmedi ağrı ne yaptıysam
Sellmaseellma Edafmo teşekkür ederim canım duşa girdim çıktım geçti ama sanki tekrar olcak gibi hissediyorum
Edafmo Sellmaseellma psikolojik olarak öyle hissetmen normal senin haftalarında vücut kendini doğuma hazırlıyor sadece🤗
asetonluoje Yalancı kasılmalar , benim de o haftalarda başlamıştı. Düzensizse , hareket edince duş alınca geçiyorsa yalancı oluyor. Gerçek sancılar düzenli aralıklarla geliyorlar ve yürüseniz de duş da alsanız şiddeti azalmıyor