Merhabalar, 6 ocak son adet tarihim, bat 3 şubattı. 5 şubatta özel hastanede beta hcg 42, 7 çıktı, 7 şubatta aynı hastanede beta 144,3 çıktı, drum 15 şubata randevu verdi. Ben 9 şubatta sağlık ocağında beta baktırdım 350 çıktı, bugün ilgili ebe arayıp değerin biraz düşük geldi dedi. Beni etkiledi Bu durum açıkcası.. Ne yapmalıyım sizce çarşambaya kadar beklemelimiyim yoksa bugün yine özelde kan vermeli miyim