Demir123 Kızlar sabah tuvalet kağıdına pembe leke geldi sonrada günlük pede hafif lekeler geldi.Doktora gittim kesede kanama bölgesi yok dedi.Ama bu leke nerden geldi anlamadım dedi yaşayan var mı normal mi bu haftalarda yardım edin
Cansuercan Demir123 bence baska doktora gorunn kanama her zaman önemlidirr heleki pembe vee kirmiziysaa mutlaka progestan vermeli arastirilmali diye dusunuyorun
Burcu22 Ben yaşıyorum canım 14 haftalık hamileyim progestan kullanmaya devam ettirdi Dr hatta 100lukten 200luge geçtim 16.haftaya kadar olabilir dedi sürekli yatıyorum
Demir123 deniz2019 progestan zaten kullanıyordum onu bırak dedi 3günde bi iğne vurulmamı söyledi ikisi bir arada mı kullanılması gerekti acaba
Cansuercan Demir123 bne ikisini ayni anda kullanmistim gunde iki kere hap 3 gunde bi igne yaptiriyodum
Sezenay Demir123 canim progestani fitil olarak kullaniyosan kanalda tahris olmus da olabilir. Başka doktora da görün sen işini sağlama al yine de
Cansuercan Demir123 bikere lekenme oldu kahverengi aradan bi ay gecti baya klozet kipkirmiziydi yani ödüm kopmustuu sonraa lekelenmeye dondu ve gecti
Cansuercan Demir123 33 olduk canim cok sukurr ki :) yani nerdeyse 3 ayim biterken kanama dertlerim bitti
Demir123 Sezenay evet canım fitil olarak kullanıyorum hiç düşünmemiştim öyle evet olabilir.Doktor baktı içeride kanama alanı yok dedi hormon azaldığında bazen leke gelir dedi iğne kullanıyorum şimdi