anapanda12 Hanımlar kadın doğum Duygu doğdu Topaloğluna randevu almıştım iptal edildi kanamam olduğu için acile gitmiştim sanırım sebeb bu 🤦🏻♀️ herneyse normal sıra alabiliyor muyuz? ayakla giriş diyorlar sanırım
Sblbrhn anapanda12 bende sıra almıştım iptal edilmiş erkenden gidip sıra aldınız mı acaba bilginiz varmı 37 haftalığım şuanda yakın zamanda gitmem gerekiyor ama 15 gün sonra randevu oluşturabiliyorum 20 gün boyunca gitmemiş oluyorum yani napmam lazım
anapanda12 Sblbrhn sabah erken saatte gidip kendisinden rica edin eminim geri çevirmeyecektir ben saat 8.30da gitmiştim 9da geldiğinde rica ettim verdi genel olarak veriyor sıra
anapanda12 Sblbrhn randevu alıp acile bile gitseniz otomatik iptal ediliyor maalesef bi değişik sistem kurmuşlar bende tam anlayamadım