Duygu281 Merhabalar Gebelikte hangi aydan sonra çalışan anneler için çalışma saatleri günlük 7.5 saat’e düşüyor bilgisi olan var mı ?
yasemin9222 Duygu281 iş yerine gebeliği bildirdiğiniz an 7.5 saat çalışmaya başlıyorsunuz ay fark etmiyor
Duygu281 yasemin9222 Riskli gebeliklerde geçerli değil dimi bu durum Normal gebelik yasayanlar da bu saatlerden faydalanabiliyormu ? Birde doktordan bu evrak almak gerekiyor mu bilginiz varmı ?
yasemin9222 Duygu281 hepsi için geçerli benden kadın doğum doktorundan kağıt istemişlerdi kaç haftalık diye insan kaynakları
Aslicoco Merhaba ben insan kaynaklarıyım gebeliğinizin bildirdiğiniz andan itibaren 7.5 saatten fazla çalışmanız kanunen yasaktır gebeliğin türü önemli değil,ekstra mesaide yapamazsınız. 7,5 saat çalışma çocuk 1 yaşına girene kadar devam eder hayırlı olsun:)
yasemin9222 Aslicoco ya bende bir şey sorabilir miyim aylık periyodik kontrollere gittiğimizde o gün izinlimi sayılıyoruz ayda 1 kere olmak şartıyla ben özel sektörde çalısıyorumda
Rabiaozcn Aslicoco keske her isyeri oyle olsa onur marketler zincirinin genel merkez deposunda calisiyorum 8.7 calisiyorum cumartesi gunleride normal calisma birde ustune pazar mesaisi zorunlu birakiyolar cok bunaldim az kaldi diye sabrediyorum isim rahat masa basi oldugu icin sabrediyorum 22 haftalik oldum
Duygu281 yasemin9222 ben iş yerine daha söylemediğim için yıllık izinlerimden kullandım 1 gün 1 gün olarak ama söyledikten sonra süreç nasıl devam eder bilemiyorum bende özel sektörde çalışıyorum Aslında öyle bı hakkımız olmasi lazm ayda 2 defa ücretli izin vermeleri gerekir
Aslicoco yasemin9222 merhaba ancak gördüm ayda 1 gün ücretli izin diye birşey yok doktorunuz sizi görmek istediği sürece muayaneye gidip ücretli izin hakkınızı doktor muayenesine gıttiğinizi kanıtladıgınız sürece kullanabılırsınız yani 1 gün sınırı yok
yasemin9222 Duygu281 ben insan kaynakları ile konuştum öyle bi hakkımız varmış ayda 1 defa kadın doğum doktorundan muayenesi yapılmıştır diye kağıt getirdiğimiz taktirde o gün izin veriyorlarmış cuma benim kontrolüm var doktorda getireceğim kağıt o gün işe gelmeyeceğim
Beyaz06 Ben özel sektör çalışanıyım benden önceki mesai arkdslarım 7,5 saat çalışıp ayda bir izin kullandı. Müdür tarafından sorun yaşıyorum izin vermiyor kullandırmıyor allahtan 32. Haftaya yaklaştım izne çıkıyım rahat ederim inşallah
yasemin9222 Aslicoco ben doktora gittiğim de kağıt getirince rapor almışım gibi raporlu sayıyor beni 1 gün o gün ücretli izin vermiş gibi yansıtmıyor