Kızlar merhaba geçen hafta doktora gittiğim zaman bebek yapısı oluşmaya başlamıştı lekelenmem olmaya başlamıştı bugün doktora gittiğim zaman kesenin küçüldüğünü bebeğinde eridiğini şöyledi vakumla alıcaklarını şöylediler benim anlamadığım bebek nasıl erir