Mavi06 36+5 iz kızımla çarşamba 37 olucaz ve kontrolümüz var doğum için gün vericek sanırım haftaya salı yada persembe doğum 🤰 olur. heyecan korku agrılar hepsı zırvede :)
Mavi06 busranur_19 benim plesantam asagıda canım bide kan sulandırıcı kullanıyorum doğumdan bı kaç gün önce kesecekler daha uygun bulduğunu soledı bende zaten korkularım yüksekdı ısıme geldı ınsallah kolaylıkla geçer sonrasında çabuk toparlanırım :))
Surakrmk Kızlar 37 haftalığım dün nişanım geldi acile gittim açılma belirtileri dedi hiç sancım vs yok suyun gelirse gel dedi geri gönderdi