Selam kızlar, biz kızçemle çok şükür 39+6’ya kadar sağlıkla geldik. Ama doğuma dair hiçbir belirti olmadığı gibi bebişte de hiçbir hazırlık yok gibi. Kafasını kanala sokmamış, biraz iri gidiyor 3800 gr olmuş, acaba sığamıyor mu gibi endişelerim var ama olumlu düşünmeye çalışıyorum. Bedenime ve bebeğime güvenmeye çalışıyorum. Fiziken bir engelimiz yok 2 kere çatı muayenesi yapıldı her şey normal gözüküyor. Normal doğum istediğim için doktorumuz 41’e kadar bekleyebilirim en fazla dedi. Normal doğum yapmış ya da sancısı gelmiş annelerden öneri bekliyorum. Yapabileceğim bişey var mı sizce? Bu activating labor gibi videolar ne kadar güvenilir? İşe yarar mı? Yanlışlıkla bir zarar vermeyeyim. Önerilerinizi bekliyorum ❤️