Meko Kızlar sabah 6 dan beri sancım var ama ne suyum geldi ne nişanım belim ağrıyor karnım ağrıyor regl ağrısı gibi yalancı doğum sancısımı anlamadım hala geçmedi
Meko Semilk05 takip etmedim ama karnımın ağrısından belimin ağrısından duramıyorum afedersiniz gaz sancısı gibi kabızlık gibi ilk gebeliğim korkuyorum aşırı derecede doğumdan anlayamadım üşüttüm mü yoksa doğum sancılarımı 37+5 haftalık gebeyim
nez10 Meko makara vuruyorsa ağrı doğum sancısı olabilir hastaneye gidin bebeğin haftası doğuma elverişli cünkü
nadrun Sanırım bunlar doğum sancısı değil , bende sürekli oluyor 39+3 oldum hala bisey yok , özellikle yoruldugumda çok oluyor sürekli bir agriysa kanala yerleşme ağrısı diyorlar , doğum sancısı belli aralıklarla geliyormus