Birtanesi84 6 hafta ıcın cok dusuk yanlız doktorlar tam gebelik gunu hesapyalamadık ıcın son adet tarıhınden itibaren hafta hafta sayıyorlar malum ıkı hafta sonrası da yumurtlama donemi ya bebeğiniz yumurtlama doneminden biraz daha sonra olusmus veyaa bu işte bir terslik var aklına kotu bişey getırme tabi ki sadece mantıken soyluyorum.. benimde 5 haftaya yakın 1300lerdeydi oyuzden soylyrm daha oncede gebelık olmustu 4 haftaya ragmen 400lerdeydı sonra dusuk oldu... canını sıkmak ıstemem gercekten sadece bilgilendiriyorum