ylmz-bsra canım burda ve her yerde her yazıyı okusan da asla net olamayacaksın :) sadece nemli tut yeter yani, en iyisini kullanan çatlar, hiç kullanmayan çatlamaz, kişiye göre bu, bende yağlar aldım hergün birini sürüyorum, 36 olucam sorun yok şükür.