SunaErden36 Kızlar merhaba 28+1 deyim gebeliğim son bir ayında şişen süt toplayan göğüslerim eski halini aldı bu durum beni endişelendirdi böyle bir durum yaşayan var mı @
Rabiaturgut4445 SunaErden36 benim 16. Haftadan itibaren süt gelmeye basladı ilk oldugundan görünce şok oldum ve korktum sonra arastırdım normalmiş ara ara geldi bazen hiç gelmediği oldu mesela bu aralar gelmiyo 37+3 teyiz. Bundan bahsediyosan benimde bu sekilde oldu normal yani
Eylemmmm SunaErden36 bendd 35 im canım, bende dün öyle hissettim biliyor musun küçüldü eskisi gibi oldu , normal olabilir bakalım