ttubbii Mlsayca_07 merhaba ben de 28 oldum çok şükür iyiyiz insallah saglicakla kucagimiza alip hayırlısı ile büyütmek nasip olur. Onun icin hazırlık yapmamiz lazim ancak son günlerde hiç bir sey yapasimiz yok çok üzgünüz 😔