aylin_23 Ya inanın ilk regl olduğum sene 6 ay regl olmayıp sonra çok afedersiniz simsiyah olmuştu. Regl olduğum ilk gece ağlayarak uykuya dalıyordum ağrıdan acıdan. Hayatım boyunca hep düzenli adet görenlere maşallah ne güzel diye iç geçirdim özendim. Çocuğum olmayacak sandım hep bende. Benim sırt, göbek, yüz, kol her yerimde aşırı tüylenme vardı hem de erkek tipi tüylenme. Östrojen ve testesteron hormonlarım birbirinin tam zıttıydı. Hani atıyorum bizde 10 östrojen 3 testesteron olması gerekirken, 4 östrojen 7 testesteron var gibi düşünün. 4 sene çok sıkı sonra 3-4 aylık periyotlarla tedavi gördüm. Ne çektiğimi bir ben biliyorum ergenlik başı olduğundan travma olarak kaldı bende. Hamilelikten önce doktora başka şey için bile giderken ağlıyordum. Kutularca ilaç içtim, her ay 4-5 tüp kan verdim hani anlatıyorum ki size benimki nasıl ileri boyuttu anlayın. Kendinizi bu vakte kadar anlaşılmamış tek yönlü bir pcos için yıpratmayın. Çünkü emin olun engel değil Allah büyük inşallah size de nasip etsin isteyen tüm kadınlara da🫶🏻♥️