Geç değil ki öğrenmek için. Eskiden insanlar aylar sonra farkediyordu öyle düşün :) bende 7 haftada farketmiştim pcoslu olduğum için adetlerim düzensizdi.
Zaten folik asitte kullanıyormuşsun.
Sana tavsiyem evham yapma, bilinçsiz insanların söylediklerini uygulama, akıllı ve mantıklı bir birey ol bebeğine iyi bir anne olmak için hurafelerden uzak dur doktorunu dinle sadece.
Protein ağırlıklı beslen, bol su iç. Ağır iş yapma, günlük düzenli yürüyüşler yap..
Eyvah şunu yedim bir şey olur mu diye kendine sıkıntı verme. Canın çektiği sürece her şeyden az miktar yesen hiçbir şey olmaz doktorum bana her şeyi yiyebilirsin abartmadan demişti.
Alkol ve sigara haricinde tabiki.
Hamileliğini mutlu geçirmeye stres yapmamaya, herkesten bir şeyler beklemeden kendine ve bebeğine odaklanmaya çalış.❣️