Kızlar biri hazıran 2022 ve diğeri Ocak 2023 olmak üzere iki defa kürtaj olmak zorunda kaldım . İlk kürtajımda 32 gün sonra regl kanamam olmuştu ve aşırı yoğundu . Bu ocakta olduğum kürtajdan tam 20 gün sonra reglım başladı ama kanamam yok denecek kadar az . Tuvalete gelmiyor . Çok as ped de olıuor . Şöyle söylim hijyen durumu olmasa 2 gün bir pedle kalabilirim .
Bu durum beni çok endişelendirdi . Benim gibi olan var mı.