yaman2802 Kızlar sol kasığımda aşırı bir ağrı var yürümekte hareket etmekte zorlanıyorum vajinamın üstünede vuruyor bu ağrı doktor normal hamilelikte diyor ama çok fena ağrım var hamileliğimde 27+3 olduk yaşayan var mı aranızda
Lenass8 yaman2802 ben başından beri yaşıyorum normal diyor bende 26 haftadayım genellikle uzandığımda asla kalkamıyorum cok acıyor yürüdükçe düzeliyor vajinamında kemiklerinde baskı var ama her şey normal diyorlar