nsaydn Merhaba arkadaşlar bugün saat 11:30’da doğumum var. Oğluma kavuşuyoruz nasip olursa. Sizlerinde dualarında olmak isterim. Bende sizler için dua edeceğim. Gününüzün çok güzel geçmesini diliyorum. Sevgiler💙💙🙏🏻
Arcin nsaydn rabbim bir avazda kurtarsin insallah. Darisi son günlerini bekleyene. Insallah bende bir avazda kurtulurum. Igce yoruldu bedenim.
kahvekokusu_ nsaydn Allah sağlıkla kavuştursun canım . Ben de yarın sabah 8 de gidiyorum yatışım yapılcak . Sancım gelmedi suyum da . Bugün 40 hafta doldu . Suni sancı vercekler bana da dua edin sağlıkla ve çok yıpranmadan kavuşalım hafifleyelim rahatlayalım artık ♡♡♡
gozdesya Merhabalar,rabbim yar ve yardımcınız olsun.Kolay ve güzel bir doğumla yavrunuza kavuşun inşaAllah.Sizde bize dua edin lütfen , rabbim sağlıcakla ve kolay bir doğumla bizi de kavuştursun kızımla inşaAllah :)
nsaydn Kendimi ancak toparlayabildim. Dualarınız için teşekkür ederim. İyi ki varsınız. Bende sizler için dıa ettim bol bol. Şimdi de doğum hikayemi yazacağım☺️
Akdeniz0134 nsaydn rabbim analı babalı büyütsün haftaya cumartesi de benim bebiş geliyor sağlıcakla inşallah 🌹