kızlar çarşamba gününe randevu almıştım gecenin bi yarısı randevunuz başka bir hastaya verilmiştir 15 gün içinde tekrar kendinize randevu alın diye mesaj geldi deliye döndüm riskli gebeyim 2 haftada bir muayneye gidiyorum doğal olarak napıcam şimdi ben başınıza geldi mi hiç geri alamaz mıyız 🥺