Kızlar 37+3 üm. önceden yalancı sancılar çok çok nadir geliyordu simdi çok sıklaştı günlük geliyo ve kıvrandıracak sekılde oluyo dinlenince geçiyor o yüzden ayırt edebiliyorum doğum sancısından. Ama bunun sıklaşması doğum belirtisi mi acaba uykudan uyandırdı ve uyutmuyor 😔