Merhaba bu saatte yazıyorum ama 21. Haftama girdim bebeğim bir hafta ileriden gidiyor o yüzden 22. Hafta yazdım kaburgalarımın orası tam altı çok ağrıyor saat 3ten beri çekiyorum 2 saat oldu
İlk dönerken acıyordu o normalde de oluyordu sonra batmaya başladı çok ağrıyor yatamadım dön dön ağladım acıdan normal mi? Gaz sancısı mı kaburga acısı mı anlamadım çok kötü 😭