aysuyenihayat Anele çok canın çektiği zaman yiyebilirsin bende çok canım istedi diye 2 tane yemiştim bebeğim gayet iyi maşallah. Sende güzel düşün bişey olmaz Allahın izniyle
Anele Bir_tirtilannesi evet bir kez yedim artik yemem sushi normaldede yediyim icin canim cekti bilemedim şimdide korkuyorum birşey olurmu diye
Morviceyysss @Anele canım yemedim ama çiğ olan hiç bir şey önerilmiyor. Salam, sucuk, sosis, çiğ balık vs vs. Bişey olmaz tek seferden bence ama daha dikkatli ol derim 🌸
Anele Morviceyysss bende ilk kez yedim bugun nete baktim gercekten olmazmiş cok korkuyorum inşallah birwey olmaz birdaha asla yemem
Bir_tirtilannesi Anele yok bebise birsey olmaz canım ama çiğ hiçbirşey önerilmiyor hamilelikte salam sosis sucuk vb şeyler bunları çiğ tüketmemek gerekiyor
gamzecee Anele korkuyorsanız neden yediniz o zaman yargılamak için sormuyorum 1-2 hafta sonra toksoplazma testi yaptırın çıkar orda bir daha da dikkatli olursunuz çiğ balık ve et türleri sucuk işlenmiş gıdalar konserveler yasak ayrıca doktorunuz söylemedi mi bunları 😞
Nadiayaren Anele bisey olmaz Allahın izniyle korkma canım, arada böyle kaçamaklar oluyor, doktor normal dedi
Zuzucum Anele ben yedim. Çok seviyorum. Sanırım 20 hactalıkken yemiştim. Arkadaşlarımla çin restoranına gitmiştim güya ben pişmiş olarak Alacaktım dayanamadım çiğ istedim. Ahtapot sushi deniz ürünlü noodl yengeç . Hatta bir kaç gün sonra yanlışlıkla havyar yedim. Şuan 36 haftalığım bebişin sağlık durumunun iyi olduğunu söyledi doktor. Ama yedim birşey olamdı diye bir daha yemedim. Belli olamaz riske atmaya değmez . Bana birşey olamdı diye başkasına da olmıycak diye bir şey yok. Uzak durmak da fayda var. Ha şunu belirteyim italyanların bir kahvaltısı vardır tamamen çiğ lop kıyma yumurtalyla yapılır. Hamileleri de yer bir şey olamaz. Bünye alışkanlık meselesi olabilir. Vücudun alışkın mı daha önce yedin bir şey oldu mu mesela? Kafana takma ama dikkat et . O anki kaçamağın sonunda acaba diye kendini yiyip bitirmek daha kötü fikrimce
Anele Zuzucum aynen haklisin yedikten sonra bu kadar duşunup endişelenmektense hic yememek daha iyi yani cokta yemedim 3tane yedim yinede cok korktum sabaha kadar duşundum acaba bir şey olurmu diye birdaha hamileliğim boyunca yemem
Gamzegll Anele kuzum çiğ tüketim çık tavsiye edilmiyor benim de canım aşırı istemişti bir tane yedim bir şey olmadı şükür doktorumda olmaz demişti ama sen yinede kaçın çiğ tüketimden