Kızlar evde kasılmalarım başladı baya taş gibi oldu karnım hastaneye geldiğimde doktor aşırı sancın var dedi tansiyonumu ölçtü 16/10 çıktı ben tansiyonu duyduktan sonra bir panik oldum korku stres panik 17 ye fırladı. Sabah sezeryan olacağım. Benim gibi bu durumu yaşayan var mı içerde bebeğime bir şey olmamıştır değil mi tansiyon yüzünden çok korkuyorum ve zor düşüyor tansiyonum sırf panik yaptığım için ama elimde değil