Nanai zannetmiyorum. Eğer üniversite, araştırma hastanesiyse hiç seçme şansımız yok ekip şeklindeler kim varsa o sırada artık nasip.. ben ilk Doğumumu Bezmialem de yaptım yine ekip vardı. Bu Doğumda kısmetse çam ve sakura da yapacağım yine ekip olacak.. doğum sırasında zaten herşey bende bitiyor onlar sadece başımda duracak yönlendirecek bu yüzden takmıyorum kim olur vs. Çoçuğum sağlıkla doğsunda, o gördüğüm kişileri bir daha görmeyecem bile. Bu sefer fazla rahatım sanırım. ☺️ Stresi dibine kadar yaşadık bunları takarakta kendimi yormak istemiyorum son ayımda.. hiç takılmayın sizde su gibi aksın doğumunuz rahat ve pozitif geçsin İnşaALLAH 🤲🏻🌸