Cumartesi gecesi suyumun gelmesiyle başladı her şey ilkinde en çok korktuğum şekilde tuvalette geldi ki inanın onu bile anlıyorsunuz ama muallakta kalmıştım bekledikçe tekrar tekrar geldi derken toparlanıp gece 2 de hastaneye geldik suyum geliyordu ama açılma falan hiç yok bekleyeceğiz dediler yatışım yapıldı iki saatte bir nst derken yapmadığım egzersiz kalmadı pazar sabah 11 de artık suyumun azlığı tehlike oluşturacaktı derken sezeryan kararı alındı bir çırpıda girdim belden iğne uyuşturmayınca hop bir de üstüne bir narkoz çıktığımda fena ağrılarım vardı hiçbir şeyin bir önemi kalmamış gibiydi kendimi tamamen şartladığım normal doğumu yapamamıştım ama her şeyden önce bebeğim de ben de sağlıklıydık şimdi odamızdayız hiç geçmeyecek sandığınız her şeye dayanma gücü veriyor Allah 🤗
Diyeceğim tek şey şu ki kendinizi illa şu şekilde olacak diye zorlamayın benim en büyük pişmanlığım ve zorlandığım o oldu ki yapmadığım egzersiz yemediğim hurma kalmamıştı bir şey olacaksa siz naparsanız yapın bildiği gibi oluyor🤗
Ben kurtuldum darısı buradaki tüm hamişlere🌸