Oznr
Kizlarrr simdi doktordan ciktim benim oglan bas asagi dönmüş okadar sevindim ki anlatamam. Cunku yukarlarda hep sertlik vardi dönmedi hala diyordum tesaduf sordum dikildi yine bu sertlik neresi dedim poposu basi asagida dedi. Cati muayenesi yapmadi catinda musaitse normal dogum icin engel yok dedi. Cati icin erken dedi ama herkes burda 37 de olmus bende 37 yim yapmadı onu da yapsaydi da son dk sezeryan demeseydi .