Herkese merhaba. Depremden etkilenen herkese cok gecmiş olsun. Yazsam mi yazmasam mı bugunu buldu sorum. Ozellikle biraz usudugumde memelerime inanilmaz bi agri giriyor. Kivraniyorum resmen. Biraz sonra kendiliginden geciyor. Bunu yaşayan var mı acaba?