ilkanneyim06 NrglTurkoglu evet yiğit ismi kendi başına bile cok güzel bir isim💙 kuzenimin adı ve eşimin yiğeninin adı olmasa oğluma koyardım
annesiiiii NrglTurkoglu sizin yavrunuz nasıl seslenmek sevmek isterseniz öyle yapın çok da güzel bazı insanlar çok patavatsızca yaklaşıyor ondan çevrenizi dikkate almayın