Hallerimvarbenim çok şükür canım şifa olsun yavruna. 🤲🏻
İlk zamanlarda olur öyle alışana kadar. herkes yaşayarak öğreniyor, sorarak öğreniyor. Bizde sorarak araştırarak öğrendik 🌸. Sen her emzirdiğinde o gazın sesini duyana kadar mutlaka elini tümsek gibi yapıp patpat vur sırtına korkma bişey olmaz.. ayaklarını karnına doğru yavaşça ittir hemşirenin gösterdiği hareketleri uygula canım. Yorulma asla, o çoook kıymetli gaz çıkacak altın kural bu, dünyadaki en önemli olay odur bizim için alttan çıksa bile yetmez, üsten gelecek o gaaak sesi🥰 ki yavrumuz rahat etsin.. damla da bu süreçte bize yardım edecek.. başka hiçbir şey verme asla! Doktor ne dese o.
benim oğlum da çok gaz oluyordu damla kullandık, sonra o damla pek yaramadı doktorun yazdığı başka bir damla verdik ücretli o iyi gelmişti ama ismini hatırlamıyorum her bebeğe başka yarıyor zaten.. ALLAH kolaylık verin size de bebeşinize de herşey düzelecek merak etme tatlı anne 🥰💗